Menu
  • Gratis bij u thuisbezorgd
  • Persoonlijke service
  • Gratis stalenservice

Voor alle raamdecoratie die je op onze webshop koopt geldt een wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

PRODUCTGARANTIE

Wij bieden op al onze producten een garantie van 2 jaar. Dat is een garantie op het product en, als wij de montage voor je hebben verzorgd, ook een garantie op de montage.
Mocht je binnen 2 jaar nadat je de spullen bij ons besteld hebt tegen een mankement aanlopen, neem dan contact met ons op zodat we dit op kunnen lossen.

Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen. Wanneer je kat in de jaloezieën gaat hangen of de visite je gordijnen beschadigt, kun je het beste even contact opnemen met je verzekering om te zien wat zij hierin voor je kunnen betekenen.

100% TEVREDENHEIDSGARANTIE

Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang, we vinden het heel belangrijk dat jij lang plezier kunt hebben van je producten. Heb je je order ontvangen en zijn de producten toch anders dan je had verwacht? Laat het ons dan vooral weten, dan kijken we samen naar een oplossing.

KLACHT OF DEFECT MELDEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mijnrolgordijnopmaat.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Als een product stukgaat, is dat natuurlijk heel vervelend. Je kunt de schade melden via info@mijnrolgordijnopmaat.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en duidelijke foto’s van de schade mee te sturen. Zodra wij je verzoek hebben ontvangen doen wij er alles aan zodat jij weer met een glimlach naar je raamdecoratie kijkt.

TRANSPORTSCHADE

Is je product tijdens de bezorging beschadigd? Om dit probleem snel op te lossen is het belangrijk dat je je pakket wel in ontvangst neemt. Vervolgens kun je de schade melden via info@mijnrolgordijnopmaat.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto’s van de schade mee te sturen! Zodra wij je verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.