Retourneren - Veelgestelde vragen
Jazeker, je kan in het bestelproces in het vakje “opmerkingen” aangeven (onder jouw adresgegevens) dat je het rolgordijn contra-rollend wenst. De stof zal dan aan de voorzijde van de buis afrollen. De voordelen van een contra-rollend is bijvoorbeeld de hendels waar het rolgordijn niet tegen aan raakt.
Lees meerNa productie zal een rolgordijn altijd een langere hoogte hebben dan opgegeven bij bestelling. Een rolgordijn wordt geproduceerd op een aluminium buis. Het rolgordijn zal soms ca. 20 á 30cm extra stof op de rol hebben. Bij de bestelling geef je dus exact de gewenste hoogte op.
Lees meerJa, dit is mogelijk. Echter vervalt de garantie bij een minimale breedte van 50cm. Wij adviseren u om scheeflopen van het doek te voorkomen om het rolgordijn te fabriceren met spandraadgeleiding. Dit heeft een meerprijs van € 25,-. Voor meer informatie of het bestellen hiervan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De spandraadgeleiding wordt apart verrekend.
Lees meerIndien uw bestelling beschadigd is aangekomen, verzoeken wij u het product NIET aan te nemen. Is er bijvoorbeeld een verkeerde kleur geleverd? Dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen er dan zo spoedig mogelijk voor zorgen dat het probleem wordt opgelost en de door jou bestelde zonwering weer snel bij je thuis wordt bezorgd.
Lees meerIndien er gebreken zijn aan je bestelling zullen wij de kosten voor onze rekening nemen. Maar retourneren op eigen initiatief mag niet zonder overleg met ons. Wij houden van duidelijke communicatie.
Lees meerAls er gebreken zijn, dan heb je het recht om jouw bestelling te allen tijde te retourneren. Zou je wel eerst contact met ons willen opnemen voordat je jouw product wilt retourneren? Het recht op restitutie valt na 14 dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Indien er gebreken zijn, kan je de bestelling te allen tijde retourneren. Wij willen je dan vragen om eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
Lees meerWij sturen je per mail een bevestiging wanneer je product door ons in ontvangst is genomen. Vervolgens krijg je een bericht als wij bezig zijn met de behandeling. Wij zullen jouw probleem zo snel mogelijk proberen op te lossen door jouw product te vervangen of repareren. Uiteraard zijn de verzendkosten op onze rekening als het product beschadigd of incompleet is.
Lees meerIs er iets te kort geleverd? Neem direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw probleem in overleg met jou zo snel mogelijk wordt opgelost.
Lees meerIs jouw product beschadigd? Jammer! Gelukkig zijn wij hier soepel in. Neem direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen er dan voor zorgen dat jouw probleem in overleg met jou zo snel mogelijk wordt opgelost.
Lees meer