Menu
  • Gratis bij u thuisbezorgd
  • Persoonlijke service
  • Gratis stalenservice
Hoe plaats ik een bestelling

Bij Mijnrolgordijnopmaat.nl is het zeer eenvoudig om uw bestelling te plaatsen. Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “plaats in winkelwagen” te klikken. Klik vervolgens op “afrekenen” om te gaan betalen. Vul vervolgens je gegevens in en doorloop de stappen. Wanneer je op de knop ‘bestelling plaatsen’ hebt geklikt, is de bestelling definitief. Kom je er niet uit? Neem contact met ons via +31 (0)546 70 80 11

Lees meer
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (Bijv. werkadres)

Jepppp. Je kan de bestelling af laten leveren op een ander adres, maar dit moet je dan wel aangeven tijdens het bestellen. Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om een ander afleveradres in te vullen.

Lees meer
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is altijd mogelijk Bij het afrekenen kan je aangeven dat je de rolgordijnen komt ophalen. We houden je op de hoogte wanneer de bestelling gereed is om af te halen.

Lees meer
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt een orderbevestiging per mail. Wij nemen met je contact op wanneer je bestelling gereed is voor verzending.

Lees meer
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Dit hangt ervan af wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren. Wanneer je een wijziging wilt doorvoeren of de bestelling wilt annuleren, neem dan direct contact op met de klantenservice.

Lees meer
Kan ik een product bestellen wat niet (meer) op jullie website staat?

Heb je een tijdje geleden iets besteld en wil je dit opnieuw bestellen, maar staat het product niet meer op onze site? Neem vandaag nog contact op met onze klantenservice of mail ons.

Lees meer
Help! Ik heb een klacht, wat nu?

Is je product niet compleet of beschadigd? Erg vervelend, maar geen ramp. Neem vandaag nog contact op met onze klantenservice. Wij doen ons best om jouw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om je nog beter van dienst te zijn is de kans groot dat wij om foto’s van het rolgordijn/probleem te vragen.

Lees meer